Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Flower- power

  • vineri, 8 mai 2009
  • Corina Oniga
  • Etichete: , ,
  • Florile fac intotdeauna oamenii mai buni, mai fericiti si mai de ajutor. Ele sunt raze de soare, mancare si medicament pentru suflet.

    DSCF4091mic

    ...Păsările nu mai cântă şi fumoasele-albăstrele,
    Dup-o zi de fericire, rămân iaraşi singurele...

    Picture 540mic

    Oare florile sunt geloase pe albine ca pot zbura sau albinele sunt geloase pe flori ca pot imparfuma?

    Picture 527mic

    O floare este o buruiana educata...

    IMG_7292mic

    Sunt flori peste tot pentru cine vrea sa le vada...

    IMG_7246mic

    Iubesc florile. Le-am vazut si fotografiat mult in aceasta primavara. Ca femeie, florile sunt pasiunea mea. Intr-o dimineata racoroasa si insorita eram la plimbare. Cerul brazdat de acele fierbinti ale soarelui lumina intr-o baie albastra tot pamantul. Picaturile de roua se prelingeau pe frunze iar ceata se ridica in zare. Am vazut ciorchinii de flori de nuc si am indreptat obiectivul aparatului spre ele...

    IMG_7170mic

    Nu trebuie sa te iei niciodata de ce spun florile. Trebuie doar sa le privesti si sa le mirosi.

    DSCF4092mic

    3 comentarii:

    JustAsmallGirl spunea...

    a treia imi place...da si cea cu snuruletul pt ca e de-al meu:))
    la cat mai multe fotografii corina!

    Erdei Anca spunea...

    Prima si a 3-a sunt super! Bravo!

    Erdei Rudolf spunea...

    Excelente, dar.......... ASTEPTAM NOUTATI!!!!!!!!!

    Trimiteți un comentariu